precis som om jag faller

hej livet. 
gud vad jag älskar julafton. hur mysigt är det inte? synd att det är överstökat så himla fort. jag är jättenöjd med gårdagen och alla fina julklappar. världens finaste människor till familj har jag ju också. vi vaknade hos mamma, julklappar och frukost som vanligt. till morfar över dagen, mat och julklappar som vanligt. avslutade med jennifer och johannas pappa, mys och julklappar som vanligt. 
 
nu ligger jag i sängen. kvällen är så himla oklar. jag vill verkligen på icona pop på allstar. men mina vänner vill på andra äventyr. jag vill inte till ockelbo och jag är inte sugen på gävle. jag vill verkligen sandviken, men vet inte. nä. vi får la se hur det slutar. säkert med att jag ligger kvar i sängen hela kvällen/natten?
 
imorgon kommer linnea tillbaka iallafall. då hinner vi leka med alla nya julklappar!! ska bli kuul. så lär man väl försöka komma iväg på mellandagsrean ååå? en kortvecka jobb sen ska jag iallafall spendera nyår med mina girls. det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0