laddar upp för arbetslöshetslivet

känner mig själv rätt bra. juldagen slutade alltså med att jag inte kom iväg på något alls, jag somnade när jag låg i sängen med mitt "åååå vad ska vi göra då?" haha. lördagen stack jag iväg till valbo iallafall med sandra och lina. promenixade med jeffo. käkade tacos och hängde med linnea. söndag lek, spel, pärlor, bus. sandra kom och hälsade på sen drog jag å jeffo till valbo.
måndag var planen.. hör å häpna, valbo med jojjan sen tacos. men de vart ändrat. davven vart hemma från äventyr så vi städade, promenixade och kikade film. idag efter jobbet åkte jag å maria till gävle/valbo, haha. mer har jag inte hunnit. ligger dödstrött i sängen så tänker nog bara sova nu? imorgon ska jag till gävle en sväng med pojken åååsååå äre helg! så skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0