här i blixtarnas sken

hunnit med både en och tre svängar till valbo den här veckan. kört en och tre olika lastbilar, min fortfarande trasig. promenixat med emma både en och tre kvällar. utöver det vet jag inte om jag fått så mycket gjort? i fredags levererades det vinter runt sundsvall iallafall. skönt nog borta när jag kom hem. för mig får det gärna hålla sig borta fram till dagen innan jul ungefär.
idag har vi haft vårat årliga pepparkakshusbak. trevligt och kul, men skönt att det är över. beroende på när jag vaknar imorgon ska vi kanske åka en sväng till valbo. sen har vi ännu en inplanerad myskväll hos anna och emma. god mat, bakning och bingolotto. perfekt för andra advent. efter det är det dags att rulla igång veckan ner till örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0