ta vara på allt, varje minut. för snart, är sommaren slut.

hallå livet! stockholm förra helgen var bra! klockrent väder, en å annan drink och fint sällskap. i veckan har jag hunnit med 3(!) vändor till valbo. äntligen köpt en garderob och ett skåp till badrummet. byggt ihop dom och nu kan det bli lite ordning iallafall. fått blommor, choklad och paket av pojken eftersom vi stått ut med varandra i fyra år. sovit någon natt hos bestie, hämtat hem linnea och utan problem kört en vecka till sundsvall! idag har vi kalasat för moster å morfar med grillat, fika, bad och bus. jag är så satans trött, har velat sova sen någon timme tillbaka. men försöker hålla mig eftersom jag ska köra första natten imorgon. annars då? vet ej. hare bra å så 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0