jag hoppas att ditt vin blir till vatten, blixtrar prickar dig. hälsa till satan, vi hörs

då har en del dagar sprungit förbi igen. vi hyrde en stuga på en camping och kom iallafall iväg på storsjöyran. vi tjafsade nästan om vilka vi skulle se och sen slutade det med att över hela helgen såg vi två. haha! men hann med öltält, katuseller, och efterfester, med en jävla massa norskar. jag och niko hade även en densomsamlarflestkalsonger/trosoröverhelgenvinner, och jag vann! jag hade kul och är skitnöjd över att vi kom iväg! 
annars då? fick en till vecka jobb. linnea har varit hemma. vejjan fyllde år, så var dit till grillat och fika. linnea fyllde år så har firat henne en och två gånger. och anna fyllde år. så i lördags drog vi ihop en liten överaskingsfest för annis med tacos, snacks å presenter. super mysigt! söndags bygde jag och jeffa ihop en pool ute hos ann i underbara solen. och måndag fortsatte i samma spår. å massa mys med dom två små kusinerna.  
skulle ut och ta en födelsedagsöl för annis på måndagen, men kom aldrig så långt utan vart kvar hemma. skulle ha en veckas semester nu innan min linje skulle rulla igång. men tisdag ringde det och bilen skulle rulla den natten. två dagar fick man iallafall! hade varit skönt med en veckas ledigt, å leksand planerna gick i stöpet. men är iallafall min bra linje som är tillbaka, så jag klagar inte. 
nurå? ja, ska kasta mig i duschen sen ska vi sticka en sväng till valbo. imorgon funderar jag på att offra lite sömn för att njuta av solen, kan ju vara sista? vet man ju inte. i helgen är det maggio på furuvik och utöver det får vi se vad som händer. tackåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0