å det är länge kvar, tills jag har dansat klart.

"så jag klagar inte" vem försöker jag lura? haft äcklig ångest och panik i flera veckor. hade suttit väldigt bra med en vecka ledigt. att dessutom börja med massa trams. gjorde inte direkt att ångesten lämnade. men nu, en och en halv vecka senare, tror jag allt är överstökat. så för första natten, känns det faktiskt BRA, att glida ner till örebro. otroligt skönt. dessutom sista natten, sen helg! 
jag och emma gjorde egna shots i helgen, med pimpim och nappar. jag tror dom vart bra? Maggio i helgen va bra. lyckades även åka en karusell! minnet sviker från att vi sitter på bussen till stan. men vad gör de om 100år? blir så himla glad av att veckan levererat sommar och sol. men samtidigt så himla bitter över att jag jobbat så jag sovit bort dagarna och ej kunnat ta del av den. offrade dock sömnen en dag, kunde inte låta bli. men det blir ju som lite jobbigt. 
jag är lite ledsen över att jag missar marias födelsedag i helgen, och festligheter med girlsen. det krockar med min fina mosters födelsedag som vi ska iväg och fira. men vi ska till stockholm, njuta av spa, hotell och shopping. så det blir nog bra ändå. nu ska det tvättas, städas, packas, duscha och sen iväg till lastbilen. trevlig helg!
fick dessutom se lite oklara bilder från hudikhelgen? vem är han? varför ligger han på nån gammal järnväg? och varför sitter jag på honom? hahah, galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0