Så förstå när du står där och dagen blir den sista Att vägen som du går på kan både bära och brista

tjenahej. i fredags stannade jag till hos hanna och tog en promenix och sen var linnea här i helgen så har hunnit hänga lite med henne. lördagkväll drog jag till ockelbo och tog med mig emma vidare till bollnäs. där va vi fulla, glada och kikade på norlie å kkv. 
 
igår gjorde jag inte mer än sängen och promme. har kört två nätter till örebro som gått bra. igår va jag till verkstan och fixa lite också, gav dock inte så bra resultat, haha lite drygt. men va ett försök iallafall! vaknade till och kolla klockan strax innan två idag. råkade se nått sms. ska göra lite annorlunda i örebro inatt. vilket gav ångest. grina en sväng och sen kunde jag såklart inte somna om. kommer va trött inatt. behöver sova två timmar till. irri.
 
japp. så nu ligger jag här bara trött och deprimerad. hade även ett sms där de stog. vakna nu så får du munkar och paket. men de tåget hade gått om man säger. tråkigt. har hämtat lite oboy. är ju fint väder och eftersom jag är vaken medans de fortfarande är ljust borde jag nog skynda ut och avklara min promenix. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0