Och jag ramlade in på nåt diskotek Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet

jaaaa, så har det råkat gått en vecka igen då? förra helgen firade vi ju eddan. har kört en vecka örebro, det mesta har gått bra. marcus va med en vända. har provat kört buss med verkstadskillen, ganska coolt? varit en vända till donken åååå lite sådär. i fredags va vi ut i gävle för att se cotton eye joe. och igår skulle vi ha lite girlinight. käkade tacos, drack vin, skulle spela spel men vart endast prat. idag tänker jag inte göra någon nytta alls. bara ligga sängen, glo film å mysa med davva.
marias telefon vart snodd när vi va ut i fredags. det började med att han trodde jag skulle ta livet av mig (sa han) när jag sprang framför bilen som kom (som alltså va david). märkte direkt vi satte oss i bilen att telefon va borta och drog på hitta min iphone. kom ikapp killen på någon gata. han spelade dum, hade den absolut inte och jag gick igenom hans fickor. hittade på en del TOMMA mobilskal och tillslut marias, tomt. frågade vart telefon va men han hade den absolut inte. när lina säger att hon ringer polisen ger han med sig och plockar fram telefonen som han slängt bakom muren/in i en buske en bit bort. äckliga människa. vi åkte därifrån och kom på att justfan, alla kort som låg i mobilskalet också. men när vi kom tillbaka va han redan borta. surt. men fick iallafall tillbaka det vitkigaste, det andra är ju mest dryga detaljer. iallafall inget dyrt. 
 
för att dra med humorn i det hela så kunde denna människa ej svenska. och dom som känner mig vet att min engelska ej är i toppskick. tänk er då mig stå å kriga fram en telefon på engelska, full dessutom. när jag hade telefonskalet skrek jag tillexempel, "whats is it?!" hahahah, alltså va. sån engelska kan jag ändå? medans jag stog där å härjade lyckades jag även hälla ut min milkshake över mig själv. och slutligen, hahah... tryckte in en svinarg och minst lika full maria i bilen, när hon va safe sa jag väldigt argt och coolt. "I HOPE YOU BURN IN HELL!", stängde igen min dörr och börjar åka. dock missat lina som står utanför bilen och panikknackar hahahha. svårt att de få det förklarat men va sjukt kul även fast situatuonen va kaos å piss. killen hade dessutom mobbat mig lite i det hela å ba "hah, good english". aaa nä kanske inte. men nog fan lyckades vi få fram telefonen iallafall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0