jag vet att jag inte fungerar utan dig

nu är jag med på livet igen. alltså, ingen emoperiod, bara en emodag. allt gick skit bra med sundsvall idag med, till och med backningen, IGEN. har kanske världens finaste bästavän som gjorde käk tills jag rullade hem och in i ockelbo. sen tog vi en promenix innan jag gled hemmåt. nu sitter jag i sängen och käkar bulle. väntar på david. sen sovaaa. 
idag bytte vi bort volvon också. hade jag aldrig i mitt liv trott om mig själv, byta bort en automat?! som dessutom va bra häftig med tanke på att den va sprittny. men man sitter så sjukt mycket bättre i scanian och vi får säng. att jag lär växla ihjäl mig när jag rullar ur sundsvall strax efter fyra varje dag är därimot lite drygt. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0