för vi har tillsammans en alldeles egen bil

har egentligen så mycket att skriva? har ju kört extra ett tag mellan örebro/östersund. MEN NU HAR JAG TUSAN FAST HELTID?! skulle komma en bil jag skulle börja dela med någon, men plötsligt kom det två bilar. så anna fick också hoppa in och vipps så delar vi bil. så sjukt klockrent! jag är så jävla glad över det. tänker bara på som vi kämpat, och de gav resultat och nu sitter vi här, OCH HAR EN EGEN BIL TILLSAMMANS. jag älskar att veta att det är så. 

vi har fått en så gott som sprillans volvo, gillar den dock inte av en å annan anledning. så nu har vi kanske trixat till oss ett byte. vi kommer att köra mellan örebro och sundsvall, OCH VI HAR EN EGEN BIL. tröttnar aldrig på att säga det. vi byter dock skåp på bilen, vilket är skit tungt. kämpar som ett as och med lite tur går det till slut, känns lite drygt men hoppas det ska lösa sig. backningen är fortfarande på min skit sida i livet. men jag är glad ändå. FÖR VI HAR EN EGEN BIL. det är så galet. bara förstå. 
 
älskar anna nå otroligt, min fina gummivän. som hon släpat mig frammåt och hjälp mig till detta. wooa. fatta att det blev bra. så jävla glad att vi gör det här tillsammans. den här (första) veckan har vi åkt med varandra för att kunna hjälpas åt och se hur det funkar. har gått bra och är så glad. guld värt att vi fått den här möjligheten. så nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0