jag tog, jag förstörde, jag är blind.

igår fick jag sällis ner till Örebro, as skönt! efteråt va jag hem till Eddan. hon bjussa "pappas sås" å strips, som jag längtat! fick leka lite med Moa ååååå. hamnade i Valbo med jeffa å Ida sen hem för någon timmes sömn. när jag typ svängde ner till jobbet imorse kom en bil ikapp mig, de va annis som tänkte följa till Örebro. bästabästa hon. genast vart allt mindre jobbigt, det är fredag och det är en bra dag.
 
det är jobbigt att tycka det är jobbigt. jag vet inte varför jag tycker det är så jobbigt, jag borde inte tycka det är så jobbigt och jag vill inte tycka att det är så jobbigt. jag hoppas verkligen det går över snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0