I'm moving but I just can't find the way

det är fredag, men det känns bara som att jag borde verkligen inte gå upp ur sängen idag. känns som att allt kommer bara gå utför. drygt. orkar inte. vill inte komma hem från sundsvall heller. vill inte ha gjort klart min sundsvallsvecka, vill inte ha helg. kort helg. på måndag börjar örebro, med ändringar. ångest. vill inte. behöver lämna livet lite och befinna mig på en soligstrand med en heineken. äh, ska väl dra mig upp ur sängen och försöka duscha av mig lite emo. det är ju ändå fredag.. 
 

Kommentarer
Postat av: Gummi

Du är duktig, du är bäst och jag är alltid bakom dig, stöttar dig när du är påväg att ramla, vänder dig och puschar dig framåt när du vill vända om och springa tillbaka. Alltid, alltid och alltid kommer det vara du och jag. Har träffat och pratat med dig varje dag i 4 år. Det kommer fortsätta vara så. Precis som då, du och jag. Min bästa tjej! Kan inte tänka mig ett liv utan dig.

2014-11-22 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0