tiotusenmetersklubben. :)

five contries med babiu! övervägde länge ifall omvägen till brasilien bara skulle vara dryg eller faktiskt värt det, och jag ångrar det inte alls. visst att vissa va fjuttvänder, men har ändå varit där! och det känns mäktigt.
sverige-london-newyork-brasilien-miami-berlin-sverige. 
 
- london
 - new york
 
- brasilien
 
- miami 
- tyskland
 
 har skrivit väldigt negativt om brasilien, men det är för att jag varit så fruktansvärt besviken över att jag ska behöva ha oturen att åka utomlands när det regnar. brasilien och rio var vädligt fint, och verkligen värt en tripp någon gång i livet! just nu tycker jag miami var bättre och finare, men efter en mer lyckad brasilien resa kanske jag ändrar uppfattning. 
'
när jag lämnade brasilien var jag bara så less och hela resan kändes åt helvete. när miami sen visade sig vara så underbart kändes det som brasilien också bara hade varit bra, allt kändes så bra. när vi sen kom till tyskland och missade det äckliga planet och blev fast där, då sjönk så gått som hela resan, igen. 
'
men i det stora hela, så har det vell varit bra. egentligen. jag ångrar den inte och skulle absolut göra om det. men önskar alla andra bättre lycka, för det har fan inte varit kul. även fast vi inte vågade oss ut i NY när vi väl var där, så va det en härlig känsla att vara där. och london's lila flygplats, den var ju så fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0