fel att trivas där man inte trivs?

kom hem från skolan, tog lite oboy, sen stack jag till valbo med homies'arna! vill haaa pengar å kläder :( kom hem för ett tag sen. fick för mig att jag vela ha nya skor, ett par vanliga "vår"-skor och ett par nya tygskor till sommaren, och till studenten, va tusan ska jag ha för skor då?! sen har jag hunnit fått för mig att jag vill köpa massamassa leggins och stora tröjor å mysa runt med.
 
hamnade på hm's sida, och brukar inte hitta så mycke jag tycker om där. men nu jävlar, vill ha allt. bh'ar, bikinis, pyjamasar, linnen, koftor, shorts, strumpor, MASSA kläder till linnea, å till mina bröder?! vet ej, känner mig galen. men nu skulle de sitta på sin plats med ett jobb, eller ja, pengar iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0