#student2014

STORT TACK TILL ALLA. stundeter, vänner och släkt. för att ni var med och för att ni är så jävla bra. dagen var kommen. champagne frukost hos filip, med anna och marcus. till skolan, till kyrkan, till stadsparken. min pojkvän sov över min student, det ska han fan veta att han lever för :) annars då? mat och fika ute hos morfar. fick massa fina paket. super nöjd över allt! va helt slut och vela bara sova. men ryckte upp mig, förfest här med vänner och studenter och sen Lobby! hade rätt kul och sen minns jag inte mer. :) vart utslängd fast david tror vi ändå var påväg hem. ramlade i kiss där alla kissar. la mig i sängen och spydde sönder. men det var ju trotts allt fredag den 13e också! end of story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0