jag kan inte andas, luften tar slut

jag mår inte så dåligt som jag tror att jag gör. jag är bara lite mesig. igår var jag halv emo och idag är jag glad igen. det svajjar lite och nästa emo gräver jag säkert också ner mig men bara för nån dag. för livet är nog egentligen närmare toppen nu än det varit på länge. nu känner jag mig sådär gulig så jag bara vill säga till alla hur mycket jag älskar dom. haha. 
 
' ska slänga ihop ett långt jävla inlägg om studentveckan också. inget som nån kommer orka läsa, men det är till för att jag ska kunna kolla tillbaka och minnas. förstå det. sen ska jag pussla ihop bilder också. det kan bbli kul. inte ens kollat igenom telefon än. jag och marcus var även med i tidningen, ganska häftiga?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0