anna erika wennerblom

världens bästa gummivän. 
aldrig kommer jag kunna tacka dig nog för alla gånger du ställt upp för mig. alla gånger du backat mig, stått vid min sida, peppat och inte gett upp. älskadeälskade, tack för all vägledning. för att du visat hur jag ska gå när jag varit vilse. för att du hjälpt mig upp när jag ramlat ner. och för att du dragit mig med dig när jag inte orkat mer. utan dig hade jag inte kommit långt. och dom få gånger utan dig känns det så tydligt vilken plats du har och hur mycket du behövs.
 
jag vill be om ursäkt för de gånger jag haft för dåliga dagar, betett mig dåligt, dragit dig med mig ner och inte fått dig att förstå hur bra du är. du är guldvärd och jag önskar dig allt gott. du är så otroligt duktig och jag är så himla stolt över hur långt du kommit med allt. alla borde ha en vän som dig. nu handlar väldigt mycket om skola, men det är ändå vad som varit större delen av livet de senaste tre åren. men du var satans bra redan innan det och jag sätter livet på att du kommer fortsätta va så jävla bra. vad vore jag utan dig? 
tack för att du hjälpt mig att orka, tack för att du finns! 

Kommentarer
Postat av: gummmi

bästa bästa och världens bästa du! Du måste inse hur bra DU är! Jag älskar dig, flera gånger till månen och tillbaka. Alltid vid din sida!
ILOVEYOU! <3

2014-06-10 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0