studentveckan i text

ja fytusan. så jävla taggad som man va på detta. WOAA! och nog fan va det grymt. full från måndag morgon. kikade på femkamp i stadsparken och gjorde uppdrag, badade blandannat i kanalen. hur äckligt? lyckades nångång under dagen ävven kötta sönder tån. usch. mot kvällen vart det förfest här och sen skulle vi till lobby, glömde leg, sprang hem och hämta, insåg att jag va skit trött. vela ha donken istället, vilket var stängt så det blev hemgång för eget fyllekäk och sova. 
 
klockan ringde på tisdag morgon, drog till anna och började bärsa sen ut och kolla brännbollen. fulla och glada hela satans dagen. förfest hos anna. kvällen levererade bankhuset som ej va så proppat så vi drog ner till slick men betalade aldrig in oss. skaffade en vän, elin. tappade bort anna. så skrek hennes namn längst hela stan påvägen till bussen och folk, framför, bakom och bredvid, skrek med oss. haha så sjukt. satt uppe till sex hos anna och pratade om hela världen.
 
onsdag, slängde in oss i dushen och tog drack lite bira. gick för studentluch, tog lång tid. hann bli nykter. och poff, bomb. BLIR UPPROPAD PÅ SCENEN?! framför massa klasser. pinsamast i världen. gick upp och skämdes ihjäl. jag och anna fick lite pengar för vi är så bra. efterår vaaart det fortsatt bira, bullar, pizza och slutligen lobby. när jag kom hem mådde jag så dåligt och skulle springa och spy. hann inte till toan, men när jag skulle torka upp spyan så va den borta?! letat ihjäl mig full som nykter, detta är ännu ett mysterium. varför skulle jag inbilla mig att jag spytt?
 
klurade ett tag på om vi skulle dra en fylla eller inte på torsdagen. stannade i sängen rätt länge och alla hade lite och göra. mot kvällen körde vi kubb. grillade korv och käkade bullar. skit mysigt och helt okej. skulle nog dragit några bärs men det gjorde absolut ingenting. 
 
var orolig över hur jag skulle palla en veckan fylla med tanke på att jag nästan alltid blir bakis. men inte en ända gång har det varit jobigt?! kanske fick jag bakfyllan från hela veckan på lördagen. vet ej. men sjukt skönt. så jävla glad över att vi gjort detta. tack till alla ni som varit med. ni är grym! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0