mer eller mindre ur mitt 2013.

 -
fyllde 18år, det var grymt. fick en överraaskningsfest, alla mina vänner va där. kuggade en uppkörning innan jag lyckades skaffa de satans körkortet. införskaffade mig både en första och en andra bil! varav den andra är mer eller mindre "drömbilen" förutom några fel och detaljer. skaffade dollbie. röjjde på studentkryssning med vänner. har byggt oss ett hem, rustat i princip hela lägenheten. hade mitt sista sommarlov. levererade bollnäs stadsfest med strangertouch. såg rihanna live. utan minne, men såg iaf björn rosenström. såg markoolio TVÅ gånger! pappan som jag aldrig haft dog på riktigt. avskedsfest för att lina skulle åka till norge. firade 2år med prins. åkte en "5 in one", tripp. skaffade truckkort. fick en kusin. alla vänner har fyllt 18 eller 20. annars då? jo en fin sommar med underbara vänner, familj och barn i min omgivning. 
 

 
känner inte att 2013 har varit speciellt märkvärdigt, även om ett å annat har hänt. 2014 kommer bli ett bra men fruktansvärt nervöst år. allt kan hända! hittils så väntas...studentkryssningen. ett till körkort ska förhoppningsvis tas. snart en bokad "student-resa". och såklart, studenten! reeesten of the year är fan ett mysterium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0