som att det är meningen men varför

klarade skrivningen, så ett steg närmare C-kortet. kikat i valbo, va till skolan en sväng å hem till gummi lite. jag å david har käkat gott. sen har jag träffat lina och sandra en sväng ikväll å. 
 
jag har alltså gått fordon i snart 3år. har tagit ett och ett halvt körkort. och idag skulle jag fylla på olja i bilen. köpte en dunk och började ha i skiten, frågade anna hur mycke jag ska ha i, ingen aning, vi körde allt. vi hade i hela jävla dunken. funderade lite över varför de inte vart fullt, men det var vell inget mer med de? kom hem till david som trodde att jag skämta och sen dumförklarade han mig riktigt ordentligt. hoppsan. stickan, glömde fan kika den?! fick lite panik för ett tag, men david ska tömma imorn. haha är så jävla värdelös
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0