sleepy dragon tattoo

ja häääärregud. har velat tattuera mig länge, men aldrig riktigt vågat. jag är ju så fruktansvärt mesig. igår vart det lite spontant, fyra timmar senare satt jag där och 20min senare va det klart.
 
första tanken var att det kändes inte lika farligt som jag föreställt mig, andra tanken var men hur ska jag palla att det gör så här ont hela tiden, nästa tanke va måste be om vatten och ta en paus. 
 
han hade gjort två ord när han gick och hämta vatten åt mig. jag vart yr, sa att jag trodde jag lära spy, sen börja de blinka svart, som när man ställer sig upp för fort, blodsockerfall eller va det heter. la mig i davids knä för att det svarta skulle gå över. tänkte FANFANFANFITTAFAN. kommer inte klara det, fan jag kommer inte kunna göra tatueringen. la mig ner och sen va allt bra, kändes som om ingenting.
 
antagligen va det för att jag va så satans nervös innan, så jävla spänd också andades jag knappt, haha. fortsättningen gick iallafall bra! gjorde ont, men gick bra. förvånad att det gick så snabbt men en lättnad. 
 
haha, alla som säger att det är en skön känsla kan ta sig någonstans för det är de fan inte, men det går om man vill. nu är det gjort iallafall! kommer ALDRIG göra någon "bara för att"-tattuerig. och skulle aldrig palla en tattuering som kräver längre tid. men har jag något mer litet jag verkligen vill ha, då gör jag det igen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0