like the way i'm feeling inside.

mormor, min fina mormor. 
det känns konstigt, fel och jag vet inte riktigt. jag är lite arg och irriterad, men såklart mest ledsen. hade ju planerat att hälsa på dig imorgon. du va ju piggare? jag kan förstå att du kanske inte orkade mer, att de va dags, att de vart skönare för dig nu. men hade du inte kunnat vänta iallafall en dag till. fan. minns att cyna dog dagen det slutade regna, å du va inte dålig på att bjussa fin väder heller. jag vet ju inte hur de funkar, men jag kan tänka mig att ni är tillsammans nu, allihopa. och det känns nog hur fint som helst för dig. 
'
vill skriva av mig men vet inte vad jag ska skriva, är som lite tom.
det är overkligt och jag saknar dig. rest in peace. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0