onödigt jävla skit arg

ja, jag är så fruktansvärt irriterad. över en helt värdsligsak. men jag känner mig så jävla hatiskt mot allt atm, så måste dampa ur. 
'
FÖR JAG VAR SÅ JÄVLA TRÖTT I MORSE, okej?! och jag var så jävla nära på att skita i skolan, men tänkte att vafan. jag har ju skött mig så bra. jag skulle gå tio och tjugo i tio stressade jag upp ÄNDÅ och duschade och fixade och gick iväg. SÅ ÄR DEN JÄVLA LEKTIONEN INSTÄLLD, och det är fan inte första gången jag kommer dit och den är det. och igår när jag trodde det var hemuppgift för nån idiot skrivit det på fb, DÅ FICK JAG FAN FRÅNVARO SÅ DÅ VAR DET LEKTION. 
'
och ja, detta är jävligt töntigt egentligen. kanske har jag bara ännu en dålig dag :) men hoppas eran jävla dag också blir skit, idioter. :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0