det närmar sig 2014 nu, alltså nästan 6år senare. tänka sig?

hitta en bild från 2008, det var första gången jag träffade david. då skrev han med min kompis. han var mongo och kladdade kiss i mitt hår. (var egentligen snö). sen gick ca ett år innan vi träffades igen.
-
den här bilden är tagen 2009, en vinter då vi ofta festade ihop. eller ja, blev bjuden på alkohol as hell! david påstog sig vara kär i mig men jag var icke intresserad!
 
denna är tagen på min 15-årdag (!) hemma hos david.
han hämtade mig och edwina i ocklebo, bjöd på alkohol å glass. och skjutsade hem oss dagen efter.
 
sen träffades vi en gång under 2010 när jag å sandra random kom på att vi skulle hälsade på han i valbo, vi åkte dit å käkade glass.
 
vi pratade ibland och bestämde oss flera gånger för att göra nått för vi hade ganska kul. david var ju mongo invalid och bjöd alltid massa, haha. vart aldrig av iallafall. förens när jag och lina en dö helg eller något bestämde oss för att åka till han i forsbacka, en helg blev fler helger, fler helger blev hela sommaren.
under sommaren 2011 träffades vi, och den 22 augsti bestämde vi oss för att blit tillsammans.
 
 
 
vi har alltså varit tillsammans i över 2år nu. vem hade kunnat tänka sig de den där gången för länge länge sen? har alltid haft kul, david har alltid blivit kallad mongodavid. höll på med varandra nångång på fyllan. har pratat om halva livet med varandra. har haft ett helvete när jag INTE var intresserad över att han va intresserad och så fick inte fallet vara. hållt kontakten på MSN(!). har fått alkohol utköpt någongång. mer har det aldrig varit. FÖÖÖRENS i slutet den där sommaren. å ingen är gladare än jag för det!:) älskar dig min prins ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0