ser misshandlad och invalid ut

allmänt bror. jag tror dom lurar mig, men dom säger att de finns vilda hästar och kossor? haha. känns jätte fel att dom pyntar här med julgranar, tomtar, osv. denna värme och jul hör inte ihop ju. är jätte hemskt att se små barn stå mitt i motorvägen och försöka sälja vatten. har även sett folk gräva ner sig i stranden under palmerna för att sova på kvällarna, sjukt.
'
man kan köpa en halv liter 39% sprit för typ 7kr. HUR STÖRT?! tänk alla gånger i sverige man skulle ha haft en fylla men ej har råd. haha. mina händer är så fula när dom är bränd, och såg inte igår men har tydligen bränt ett öga. -.- hhaha. min vanliga otur har sprungit ikapp mig iallafall, är kasst väder idag.. men deras hus är super fint :)



  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0