all i want for christmas is you

alltså. hej, tisdag morgon.
ligger i sängen och glor new girl. sängen är sådär lagomt mysigt varm, vill ligga här föralltid. men jag vet att jag ska gå upp till skolan sen, men det gör inget. jag känner mig på så helt okej humör just nu. alltså julmust å julmackorna har kommit. hur underbart? vill ha massa tända ljus, eller, vill ha första advent! det får gärna snöa lite för min del idag till å med faktiskt. jappppp, idag skriker de    jul-feeeling i mig. så satans mysigt. längtar
- jaja, prinsen har dragit till jobbet. ska kolla lite till sen försöka sova en sväng. hoppas jag mår lika fint när jag vaknar och måste iväg till matten sen, hhähähä.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0