rätt långt, drygt och egentligen helt meningslöst inlägg :)

hej mina vänner, världen och livet. tänkte lite idag. har alltid (eller ja, alltid å alltid... haha. på senare tid) tänk att någon gång i mitt liv, så vill jag också åka till norge och jobba. inte just för att jag vill jobba i norge, utan för jag skulle tycka det var en häftig grej, en kul erfarenhet, nånting jag vill uppleva.
'
vette tusan va man skulle kunna jobba med. är bra med restaurang jobb, men man skulle ju ej va bra på å fatta språket? jag är duktig med barn, men samma där.. dom är ju svår å fatta på svenska. fisk rensning så behöver man ju ej prata, men det kan ju vara det äckligaste? eller de finns ju mycket lager-skit. men jag å truckar är inte bästa. tål att tänkas på
'
MEN, david... han har ju jobb här, så han skulle inte kunna följa med mig. och det skulle bli rätt svårt att vara utan honom en längre tid. kom då på fan va kul att bara sticka över sommaren? men ja. alla mina vänner har ju jobb eller pengar. då slog de mig att david har ju faktiskt semester, så då kan han åka å. tjäna lite cash å få våra aoutlandish planer, tänk x2 lixxxx! men han tyckte mina planer sög för han vill ej jobba i norge. det kommer vell när de kommer, någon gång i livet. KANSKE. hah
-
är atm rätt glad, men känner mig lite värdo. nej, jag har inget sommarjobb. varför? jaadu, säg dääää. jag har vell faktiskt ingenting att komma med. jag har inga erfarenheter, jag är inte bra på något,  jag kan ingenting, jag är inte social å allt sånt där trams. jag vill, jag vill hemskt gärna. vilja kommer man långt på, men inte hela vägen. det krävs mer, som styrka, mod, å inget jävla emo. duktig behöver man vara. faktiskt så har jag sökt några, men till ingen glädje tyvärr. hade kunnat gjort mer, men ja.. nu är det som det är iallafall. är dåligt med cashflow tyvärr, tur jag har min prins. så jag iallafall klarar mig ;) mest med kärlek till honom ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan om du vill. Du är en stark person med så många bra egenskaper. Du måste jobba på din självkänsla och ditt självförtroende. Du är en jätte fin person som klarar av så mycket mer än du själv förstår. Kämpa på så kommer du dit du vill. De vet jag! Slå inte på dig själv och tänk inte på det gamla. Varför tror du att backspegeln är så liten och framrutan så stor på en bil? ;) Du kommer klara dig hela vägen bara du börjar tro lite mer på dig själv. Jag beundrar din styrka tjejen! Du klarar det!

2013-06-06 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0