tell me something i care about

LÖRDAG! lite släkt kom förbi å fika för mina 18år fyllda. ledsen som jag vart i nån dag vart jag mystiskt bortförd när jag sen väntade tacos?! jora. ALLA JÄVLA UNDERBARA VÄNNER, som jag faktiskt har. var samlade, underbart! är fruktansvärt tacksam. å glad för alla jag vet att jag har :) förutom lite små skit va kvällen bara bra! 

 

-söndag va städa och sega. och idag har jag legat i sängen å tyckt synd om mig själv med lite ångest över praktiken jag egentligen skulle varit på... jobbigt, as hell. samlar krafter för skola imorgon sen hoppas ja kunna försöka mig på det. japp! önskar att David inte va å jobba, utan hör i sängen med mig.. men ska fan inte klaga. life is great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0