bus, tjockis, pippi, gay å hjärta!

FREDAG. hjärta kom med frulle på sängen. mam kom hit ö gjorde tacos, snällt av henne, gott & trevligt! + fick träffa min bebis. åkte jag till lina på kvällen, va en sväng till Erik, va nå typ av detektiver å pratade i massor. saknat!
-
LÖRDAG. valbo sen skulle jag å Emma ha film mys men Emma vela annat så ja, PARTYSODA! ne men nån öl vart de å vi hamna i Ockelbo med Anna å oboy!
-
SÖNDAG. färgade håret å har nu hemskt fina fläckar i pannan. vi va fram å käka pizza med Anna & Linnea och sen va jag å träffa en grymt saknad David!

Ligger nu å försöker sova, men det går såklart inte. har kollat Green street hooligans flera gånger. ska gå till praktiken imorgon iallafall. Å en sak till. SOM JAG ÄLSKAR MIN DAVID, å jävlar va glad jag är att jag har dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0