utan detaljer, minst sagt händelserik helg. men man lever vell!

va ett tag sen. och vad har hunnits med? jo, lite skola, Zina och mammar har fyllt år, i torsdags åkte jag till emma å myste lite. anna & linnea vaar också där. fredags va vi en mördar tur till lingbo, åt god mat innan jag lämnade av dom och begav mig till lina. vi hälsade på en saknad och full david, å några till!
'
lördag åkte vi till finaste bebisarna på bondgården, å jag dör. davivd följde också med. sen va vi hos emma. hade de rätt så trevligt fast de bara var några stycken. söndag följde lina med hem, vi kollade lite film. måndag va jag å david till valbo, köpte så mycket som inget typ. nu ska jag packa. kryssning om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0