kanske är det helt enkelt inte meningen att jag ska ha körkortet :) hehehehehehehähä

när jag "fick körkortet" va det fel i systemet å det lära registreras innan jag kunde köra. så jag fick vänta en extra dag. innan det kuggade jag. jag har däck som inte stannar där jag vill stanna. jag kör fast på en parkering som bara jag kan. bilen jäveln ska dö en sväng. och som inte nog med hur kasss jag är. NÄ DET ÄR NÅN JÄVLA HORUNGE SOM BRYT UPP MITT JÄVLA TANKLOCK. tack så mycket asshole! hade inte tagit så mycke bensin (konstigt nog?) men kastat bort de jävla locket å haft av luckan. 

Kommentarer
Postat av: Desirée och Leah

På promenaden?
Sa ju att ni skulle skaffa garage :/

Svar: ja :( mmmmm.. så jävla irriterande!
katrineo

2013-02-10 @ 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0