kommer aldrig att bli något för mig.

jag är så jävla dålig. usch, jag är arg, ledsen, besviken, deprimerad. kommer aldrig att klara den där jävla lastbilsskiten. hur mycke jag än försöker, när jag verkligen försöker, så går det ju inte. hamnade i en jävla rondell i gävle idag och fick panik å aaaaaaaaaaaaa. 
'
och jag blir irriterad av att höra, vet du varför de gick så dåligt idag? för att du inte åt något. MEN NEJ DET VAR INTE DÄRFÖR, FÖR JAG ÄTER INTE LUNCH ANNARS HELLER. ÄVEN OM DU SER DET ELLER INTE. det gick dåligt för att jag är värdelös, riktigt jävla klappkass när det gäller lastbilar. speciellt den där lite gamlare men äckliga växlar. nä, fy. ska en sväng till valbo sen tänker jag åka hem och sova. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0