äckliga knöl kommer ej att sakna dig

hade tid för fitt knölen idag, men skulle avboka den. det var tydligen krångligt så mamma kom och följde med ändå. skulle bara få träffa en sköterska men hon skickade mig till en doktor. VA EJ BERÄDD PÅ ATT TA BORT DEN DIRRRPAN. men det föreslog han. med massa sprutor. fick lilla paniken och låg där å grina. gjorde ont men vaccin sprutan gör nog fan ondare. vet ej varför ja grina så hårt, grina i säkert en halv timme efteråt. innan jag gick sa han att jag borde kika spegeln, var svart i hela ansiktet. pinigt :) 
 
sa till mamma innan att jag inte vela ha den läkaren för han såg läskig ut, vela hellre ha den snygga. tur jag fick den läskiga. nu ska jag ta på knölen varje dag och HOPPAS VERKLIGEN att den inte kommer tillbaka. men den är öm och gör ont. kommer ut typ gelé blod. nästa gång lär de opereras på riktigt sa han. #panik.
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0