ovärt å dryg random inlägg

nu är det så där så jag inte kan bestämma mig för om jag vill spy på livet eller om det är helt okej. antagligen är det helt okej. jag är bara lite less på det.
 
vill ha en ny bil. vet inte varför jag dras till jobb där det tar en evighet att få pengarna... vill ha mina jävla pengar. så jag kan laga bilen, som sen måste besiktas, och så va de skatten ja. och där va dom pengarna borta. 
 
va lite less på mig själv förut för jag inte skaffade mig nå sommarjobb, men å andra sidan. så va det ju sista sommarlovet också. lär ju njuta lite? men. dagarna har bara flygit iväg. å jag har gjort vad? så mycket som nada typ. tur jag trivs med att bara chilla igenom livets alla dagar, så det slipper jag ju vara allt för deprimerad över. 
 
skolan börjar alltså nu. jag har faktiskt så mycket som noll sug till att gå dit, å då brukar inte första dagarna/veckorna alls vara jobbig. känner inte att jag har något mer där å göra. kommit fram till att det där lastbils kortet aldrig kommer hamna i mina händer. idrotten kommer fucka med mig. å jag orkar bara ej. tack för mig typ.
 
knölen som försvann å kom tillbaka har nu försvunnit igen. och den här gången kommer jag inte att säga att jag kommer sakna dig kompis bulan. för fyfan ihelvete va glad jag är att du är borta. hoppas att du aldrig mer kommer tillbaka. dig vill jag verkligen spy på. du gör ont, inte så där jätte ont. bara dryg ont. fy. vet iallafall hur jag gör för att få bort dig om du kommer igen, hur? jo jag ska supa som fan i helvete
 
nånting mer att klaga på? jo helvetes drömmarna. kan ju glädja mig åt att dom inte är lika illa som förut. men kvar, de finns dom. men bara några av dom som nu för tiden dödar mig. resten fuckar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0