lina jonsson, min egna bus ♥


 
 
ååååå, jag blir nästan helt jävla galen när jag tänker på dig. på oss. på äventyr. när jag känner för att gå sandviken runt och upp å ner, då tänker jag på dig. när jag känner för att helt galet bara göra någotning, då tänker jag på dig. har låtar som näst intill skriker ut ditt namn. kommer ihåg hur vi brukade sitta inne å bara döda tid i flera dagar, men ändå haft roligt. hur vi kunde sätta oss själva å dricka vin men tillslut alltid hamna på nå trevligt ställe å avsluta kvällen skit bra. hur vi alltid tog dom här "har varit full men är nu nästan nykter" promenaderna när solen precis gått upp. hur vi flera dagar i veckan kunde åka in till valbo för att bara lalla runt. hur du varje dag var tvungen att planera vad vi skulle göra, men det sluta alltid på nå helt annat vis. vi var alltid så jävla spontana och vi hade alltid så jävla roligt. tror aldrig jag levt så mycket som jag gjorde tiderna med dig. vi har supit, vi har promenixat, vi har varit, överallt å ingenstans. 
 
vi har varit så jävla fulla, så jävla nyktra, så jävla glada, så jävla GALNA, tillsammans! skulle inte byta bort en dag vi gjort.kommer ihåg att vi brukade säga att sommaren var till för oss. för vi fastnade alltid ihop då. det spelar ingen roll att vi inte träffas som förut. för jag älskar dig alltid, då som nu 

Kommentarer
Postat av: bus

Varje sommar så önskar jag att jag kunde få en till sån där sommar som jag fick med dig, det var verkligen DÖkul hela sommaren och jag har aldrig känt mig så levande. Det var bara du och jag och även fast vi mest bara lallade runt i en liten jävla byhåla så kändes det ändå som att vi ägde världen. Jag älskar dig och saknar dig och varje gång jag tänker på allt vi gjort tillsammans blir jag alldeles glad och vill bara göra om allting igen. Men det är svårt på beställning? Det måste bara hända, som det gjorde då. du är en sån jävla bäst vän så du anar inte!

2013-09-05 @ 14:59:21
URL: http://linamjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0