2 mer eller mindre underbara år

den första tanken när jag vakna idag, den va om dig för du är så bra. jag gillar allt du gör, allt du säger till mig. när jag ser dig, fallar alla stjärnor ner, önskar du visste det jag vet. jag blundar för att få drömma, om dig. du är min ängel, min dyrabara skatt. det känns så bra, du och jag, tillsammans. och jag önskar att det aldrig tar slut. du är det bästa som har hänt mig. och som kommer att hända mig. du är den vackraste jag vet, jag tänker på dig dag som natt. du är inte som någon annan, du är oslagbar. du ger mig drömmar igen, å första första gången tror jag det är sanningen. jag tror på dig och mig, jag tror på hoppet som du ger mig och på kärleken. du betyder så himla mycket för mig, du vet att jag jag älskar dig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0