vad är det meningen att jag ska tro?

såjasåja! idag har jag inte mått som en kung, men det är sånt man får ta. drog fram och mötte upp johanna sen körde vi en karusell, DUMT GJORT! trodde jag skulle spy, fyfanfyfan. knata runt på marknan till hon åkte, då knata jag åh david lite mer. sen åkte jag hem för barnvakt och david drog sig iväg för lite party. 
'
sitter här nu, foreveralooone! kan inte bestämma mig för om jag är lite grinig, lite emo, lite ledsen, lite arg, lite less eller ja.. för det är både ja åh nej för allt. så beslutar mig för att tycka att jag bara är lite off! nu ska jag dö i sängen och vänta hem mitt fyllo. imorgon sandviken! OCH jag älskar min hanna bjurling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0