lite långt inlägg med helt onödig fakta, jappjapp så äre! :)

såhär är det nu va! att jag kan verkligen inte släppa iväg min pojk din valbo själv? han har starka behov av att göra av med pengar när han fått dom. nog om det! antar att jag fått en massa energi av att legat i sängen hela dagen, + en del godis. har iaf nyss typ städat, gjort allt möjligt från diskat, fixat sängen, vattnat blommorna, osv. 
'
sen har jag hunnit med att göra 50 sittupppps(!!!!!!!) JA, jag har fått för mig att de ska hjälpa lilla mig och hoppas på det till AAAAOUTLANDISH! som det är 30 dagar till!!!! duschat, borstat tänderna, och nu i säng framför tv&data med telefon! är trött på min förkylning så hoppas den tycker som mig och är borta när jag vaknar imorgon. för då blir det valbo mä anna, sen ockelbo en sväng! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0