hur kan det bli så här

även fast dagen började skit med en liten översovning så fick jag en helt underbar känsla med sol och musik om livet när jag väntade på bussen, drog mig in till praktiken åh känslan dog :) :) :) :) HEHE. idag har vi iaf inte suttit och glott HELA dagen, vi har typ torkat av en bil också :) :) :) :) cool.
donken på lunchen!!!!! lite bättree de. och hem till anna när vi sluta, inspekterade hennes fiskar. en stackars vit jävel har blivit attckerad, käkat upp  fenerna på han, HAHAHAHAHA. vi hade begravning för den <3 sen bussfan till ockelb. mötte min fina lina och sen min fina maria, unerbart! grabbarna har åkt iväg till britt åh käkat, jag ska städa nu innan dom kommer tillbaka. hejdå  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0