The Odd Life of Timothy Green

men grinar. grinar som ett as. är svart under ögonen fast jag inte ens hade nå smink på mig? till en film, halv dålig eller bra? vet inte, brukar inte grina. beukar inte gilla den typ av film. den va mysko, seg fast inte.
'
men när en liten pojke, en pojke som är speciell, på Max tio år.. försöker spela fotboll men är riktigt jävla värdelös, failar gång på gång, alla skrattar, han gör bort sig. han bokstavligen suger så jävla hårt. får frågan "why do you smiling boy?" han bara fortsätter helt dumförklarat le,
-I CAN ONLY GET BETTER.
'
jag brister. lilla hjärto! FINASTE T♥
haha, emo? så jävla inte jag. men var tvungen att skriva av mig.hääreeegud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0