miin alldeles egna david dos-reis

ETT HELt JÄVLA ÅR IDAG! det är så sjukt. du klarar av mig i nästan alla lägen, emo/hyper/damp/ALLT. så fruktansvärt glad över att du vill vara med mig. du är helt otrolig, du ger mig den extra kraften som så ofta behövs, du ger mig trygghet och mängder av kärlek. det absolut finaste kan vara att somna i din famn, din kropp mot min om kvällarna. känna lyckan, veta att jag kommer vakna bredvid dig.. MIN DIG. vem hade kunnat ana? efter allt gott och ont, sen nåra år tillbaka och sen det senaste året. nädu, jag hade då inte en aning. men hade inte för något valt att ha det anorlunda. vi växer tillsammans, vi hör ihop. jag älskar sätter du är på, jag älskar hur du älskar mig, JAG ÄLSKAR DIG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0