jag älskar dig, david dos-reis.

så otroligt tacksam över att du orkar med mig,
gångerna jag inte ens orkar med mig själv.
-
du kom, jag gick. du kom, du gick. jag kom.. du kämpade, jag stannade. du lovade att aldrig ge upp förens du fått mig att tro. jag är glad över att du inte gjorde de. jag vet inte riktigt varför eller hur det blev så här. men fan vad jag inte ångrar någonting. att du är min känns så bra, det är en helt otrolig kkänsla att få bli älskad av dig. att få somna vid din sida, ha din närhet och få din kärlek, det är bland det absolut finaste jag upplevt. med dig blir allt så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: DeTe

Sötis! :)

2012-04-24 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0