vi kommer nog aldrig förbi det helt

mamma anser att det är fel att hon ska behöva hämta mig när jag ska hem och vara barnvakt.. idiot? vi bråkar och hon är på mognadsgraden där man tar tillbaka sina saker när man är sur. och jag hade lånat hennes andra simkort för mitt inte funkade, men har nu alltså inget.. igen. wopwop, jag utan telefon går inte... men bara för hon ska få något fint att suga på ska jag klara det. japp, det blir hon som får de jobbigt när hon inte får tag på migG? heh, idiiiiiiiot. så jävla sur är jag.. faktiskt.
'
hoppar karin drama, a! åkte bil till skolan idag, sovmorgon.. skönt! hade engelska sen typ "utbvecklingssamtal" gick vell bra.. efter det blev de date med sandra och våra mammor på donken, haha... wopwop. i ockelbo mötte jag emma och har lallat med henne. hamnade på ug också, fint ;) men home nu, barnvakt, musik, duscha, sura, planera, tänka, sen sova som ett as och imorgon hejs :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0