jag bryr mig inte, men det känns.

SÖNDAGKVÄLL: MISSADE INTE BUSSEN!!!!! kom till david, myste film, sov... heh
MÅNDAG: drog mig tilll skolan, hade nå prov på engelskan (som är enda lektionen på måndagar) tillbaka till david, sov en sväng, levde lite, kkolla lite film, käka nudlar & oboy, a jag vet inte..somna vell till slut iaf.
'
TISDAG: vaknade, somnade om, sov över, sprang till bussen, missade bussen, tog nästa buss, kom till skolan, hade svenska, jobba matte som en idiot, åkte till david, sov lite, kollade lite film, åkte mot äckelbo. mötte upp lina&hanna, lallade runt i ocklebo, OCH FAN I HELVETE VILKEN STÖRD KVÄLL. haha! ungar från psykhem, fina sånger, störda gubbar, tanter som inte kan köra bil, promenader, kisspauser, jadu. jag vet inte ja? gick hem iaf, och nu ska jag fan lägga mig! helt jävla död och fryser gör jag. klockan står på 05.00 LOVELIFE!

Kommentarer
Postat av: lina

kisspausen var bäst ;D

2011-09-22 @ 11:04:34
URL: http://linamjonsson.blogg.se/
Postat av: katrineolsson

hahaha, jaaaa rumpsnygging!

2011-09-22 @ 12:15:20
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0