fucking assholes and crackhoes

så jävla less är jag, jävla hor fucking äckliga skit. hatar skola, så jävla hårt också! och alla jävla fitt invalider som går omkring här, det är ju nå fel. dö hela högen.
'
jag vill sluta, men ska bara hem. kommer inse attjag har tråkigt men inte orkar göra något, kommer bli less. EMO IS IN COMING?!  oboy vill jag ha åh, mmmm. ge mig. nu och nyss. fredag imorgon, äntligen? blir david&lina. ithink? två av de bästa, kan ju inte vara allt för dåligt de iaf. wopwop, döda mig. hejs

Kommentarer
Postat av: Xander

i made your day bitch

2011-09-22 @ 14:08:15
Postat av: katrineolsson

haha, du gör aldrig min jävla dag.

dig är det nå fel på

2011-09-22 @ 14:41:44
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0