det är vell som så kanske ja

buss skils <3.
ja, missade bussen enda hemmifrån mig igår, förstår inte hur jag lyckas. men jag och anna tog en promenad fram och tio bussen till skolan. slutade vid halv två, mötte lina och tog bussen till forsbacka. lalllade runt lite, tjockade, myste. lina drog till ockelbo och jag åh david somna.. haha, helt slut va ja!
'
wopwiep. idag har vi inte heller gjort annat en segat i sängen, hunnit med att springa till kisoken åh köpta dricka typ. precis just nu sitter david i soffan och skrattar åt tv:n.. haha! ska hoppa in i duschen sen ta lite oboy&potatigratäng. ikvälll kommer kid i think, och de va nog fan allt. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0