morgon dagen kan suga av mig.

  • klockan står på 05.30 för vi lär åka sju bussen in.
  • har matte prov första på morgon....(jag ligger typ 150sidor efter i matten)
  • har jävla redovisning skit, DÖDA MIG
  • vet inte när ja slutar och vet inte vilken buss jag kan ta och alltså inte hur jag kommer att kunna ta mig hem framifråån sen
  • ska GÅ med stefan till hans jävla innebandy träning
  • göra käk och kasta ungarna i säng när dom kommer hem
  • ha panik hela natten för att jag inte kommer klara av att gå till praktiken på torsdagen. börjar fan få panik redan nu. fuck.  DÖDA MIIIIIIG!!!
men så ja. ser ju hemskt fint ut de där! längtar redan, så grymt sjukt mycke. yeeeahs! eller så kanske inte, inte ens lite faktiskt. det är helt värdelöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0