IBLAND STÄMMER DET BARA INTE MED MIG.

det är ganska OK med barnvakts veckorna endå, iaf när det är natt som gäller. gillar fan att lalla runt hemma utan mamma, jaa.. helgerna är ju lite tråkigare, men det är ju som de är!
'
grabbarna somna ganska fort och mamma kom hem för typ en timme sen. jag ligger för tillfället i sängen åh fryser och dör efter lite godis eller chips eller nå sånt.... mmmm :( emmmsi kommer kanske hit åh sover me mig senare. annars händer de vell inte mer ikväll! p.s älskar min gris david<3 puss&kramHEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömde en annan styrka du har...att älska o vara kär...att låta någon annan älska dig....det är styrka det...

2011-10-21 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0