gammalt är blandningen på bra åh dåligt

tänkte dra mig till skolan idag, är bättre.. men kände att, kul om jag drar till skolan så blir jag värre igen. ne! lika bra åh vara hemma åh reda upp mig lite mer så jag inte blir sjuk till helgen, haha! : så ja... somna om va min tanke, men david han skulle göra bullar innan klockan ens va sju! haha, less jag va..... sen insåg han att de inte fanns alla grejer, så han gjorde kladdkaka istället -.- hahahha, han är så stööörd. men fan va jag älskar pojken!
'
blev alltså inge somna om, inte på hela dagen faktiskt. bara segat i sängen. sandra kom vid ett sen gick vi till bussen tillsammmans. åkte till sandviken och väntade in nästa hem till fina ockelbo... eller nått? hemma nu, grabbarna spelar ps2 åh jag har fixat tvätten, typ. blir vell inte mycke mer ikväll. men skola imorgon iaf!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0