svagare en jag varit på länge, kanske helt utan anledning

jag trodde verkligen att jag skulle klara en dag i skolan. hade iaf bestämt mig för att vara med på matten och svenskan.. men efter halva matten klarade jag inte mer. antar att de kanske är för jag är som jag är nu, idag, eller nåtT? det är helt stört faktiskt, nästan lite rädd för mig själv. det är inget jag i jag, åh jag är på väg att börja grina hela tiden.. haha emo. fick ju sova en sväng&käka lite glass med min älskling iaf, så för ett tag va jag faktiskt riktigt stark. men de släppte i samma sekund som jag drog därifrån. nu ska jag sova eller nått, hejs
oavsett hur mycket du släpper mig,
så släpper jag som lovat aldrig dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0